Skoči na glavno stran
Skoči na navigacijski meni
Skoči na nogo strani
Open Menu
Trenutna številka
Arhivi
Predobjava na spletu
Za avtorje
Navodila za avtorje
Kriteriji avtorstva
Uredniška politika
Etika objavljanja
Politika odprtega dostopa in avtorske pravice
Politika preverjanja podobnosti vsebin
Recenzentski postopek
Politika arhiviranja
Indeksiranost revije
O reviji
Namen in cilji
Prispevki
Uredništvo in uredniški odbor
Naročnina
Izjava o varovanju podatkov
Kontakt
Išči
Registracija
Prijava
Dom
/
Arhivi
/
Letn. 35 Št. 3-4 (2020)
Letn. 35 Št. 3-4 (2020)
Objavljeno:
2023-06-08
Prispevki
Dokončevanje – pomembna posredna karakteristika matematičnih domačih nalog
Alenka Lipovec, Jasmina Ferme
3-18
PDF
Značilnosti učinkovitega poučevanja matematike
Ljerka Jukić Matić, Diana Moslavac Bičvić, Mia Filipov
19-37
PDF (English)
Raznolikost relacij na jezikovnih repertoarjih petošolcev
Alja Lipavic Oštir, Katarina Tibaut
38-53
PDF
Vpliv dejavnikov na razvoj izjemnega glasbenega talenta – študija primera
Tjaša Drovenik Adamec, Marjan Blažič, Bojan Kovačič
54-70
PDF (English)
Uporaba didaktičnih modelov – vidik učiteljev in učencev
Jelena Maksimović, Zoran Stanković, Jelena Osmanović
71-86
PDF (English)
Tehnološki pristop k oblikovanju matematične kompetence pri predšolskih otrocih
Larysa Zaitseva, Maxym Lukianchykov
87-99
PDF (English)
Vpliv interakcije in vzgojnega stila na koncentracijo predšolskih otrok
Jana Krivec, Tjaša Popovič
100-116
PDF
Občutljivost za otrokove potrebe pri mamah dveh generacij
Zlatka Cugmas, Janja Perko, Mateja Pšunder
117-132
PDF
Študent demonstrator kot soustvarjalec pedagoškega procesa v visokem šolstvu
Alenka Tratnik
133-146
PDF
Vključevanje študentov v razvoj inovativnih izobraževalnih modelov
Maja Hmelak, Aljoša Rudaš, Jurka Lepičnik Vodopivec
147-163
PDF
Učinkovitost sistema Moodle pri pridobivanju akademskih veščin študentov
Mirela Müller, Vlasta Svalina
164-178
PDF
Poklicno poslanstvo – pomemben napovednik zadovoljstva pri delu visokošolskih učiteljev
Polona Gradišek, Katarina Habe
179-194
PDF
Informacije
Za bralce
Za avtorje
Za knjižničarje
Jezik
Slovenščina
English
Indeksirajo nas