Skoči na glavno stran
Skoči na navigacijski meni
Preskoči do trenutne številke
Skoči na nogo strani
Open Menu
Pedagoška obzorja
Trenutna številka
Arhivi
Navodila za avtorje
Uredniška politika
Indeksiranost revije
O reviji
Namen in cilji
Prispevki
Uredništvo in uredniški odbor
Naročnina
Izjava o varovanju podatkov
Kontakt
Išči
Registracija
Prijava
Trenutna številka
Letn. 39 Št. 1 (2024)
Objavljeno:
2024-06-18
Prispevki
Uporaba NTC metode pri otrocih v prvih treh letih
Maja Hmelak, Anita Kirbiš
3-16
Summary (English)
Ocenjevanje kompetenc vzgojiteljev za vzgojo otrok prvega starostnega obdobja
Tanja Glišić, Aleksandra Šindić, Jurka Lepičnik Vodopivec
17-31
Summary
Slikopis kot pripomoček za razvijanje multimodalne pismenosti
Janja Batič, Dragica Haramija
32-49
Summary (English)
Znanstvena pismenost učencev tretjega vzgojno-izobraževalnega obdobja
Andreja Dolenec, Gregor Torkar
50-67
Summary (English)
Primerjava globalnih kompetenc v gimnazijskem in poklicnem izobraževanju
Urška Štremfel, Klaudija Šterman Ivančič
68-82
Summary
Angažiranost študentov pri študiju na daljavo
Nataša Zrim Martinjak
83-97
Summary
Umetna inteligenca v izobraževalnem kontekstu: vrednost in izzivi
Tamara N. Dragojević, Milena Letić Lungulov
98-108
Summary
Generativna UI kot nova paradigma v izobraževanju in v življenju
Igor Makovec
109-129
Summary (English)
Poglej vse številke
Informacije
Za bralce
Za avtorje
Za knjižničarje
Jezik
Slovenščina
English
Indeksirajo nas