Učinkovitost sistema Moodle pri pridobivanju akademskih veščin študentov
Ključne besede:
sistem Moodle, tehnološke posledice, akademske spretnosti, inovativne metode v procesu učenja in poučevanjaPovzetek
Sistematično uvajanje e-učenja prispeva h kakovosti visokošolskega izobraževanja, ki temelji na učnih rezultatih, s študenti v središču izobraževalnega procesa, pa tudi razvoju ustreznih inovativnih metod poučevanja in učenja, ki lahko dvignejo motivacijo študentov za študij, razvoj akademskih veščin ter ustvarjalnih in raziskovalnih del. Trg dela se nenehno spreminja, prav tako pa tudi potrebne spretnosti, sposobnosti in kvalifikacije. Tako študenti z razvojem veščin pridobivajo in razvijajo svoje življenjske in poklicne kompetence, zavzemajo svoje mesto v družbi in postanejo konkurenti na trgu dela. Akademske spretnosti so potrebne, da lahko študentje uspešno zaključijo študij, ustvarijo kariero in so sposobni vseživljenjskega učenja, delujejo na trgu dela in imajo motivacijo za razvoj podjetniškega učenja. Raziskava ugotavlja, katere kategorije akademskih veščin se pri učencih najbolj razvijajo z uporabo sistema Moodle pri poučevanju. Glavni cilj te raziskave je prikazati odnos študentov pedagogike na Filozofski fakulteti v Osijeku do uporabe sistema Moodle.
Literatura
Arkorful, V. (2014). The Role of e-Learning, the Advantages and Disadvantages of Its Adoption in Higher Education. International Journal of Education and Research, 2 (12), pp. 397–410.
Boone, J. (2013). Cursive Handwriting Will No Longer Be Taught in Schools Because It’s a Big, Old Waste of Time. Retrieved on 29.01.2020 from world wide web: http://uk.eonline.com/news/481596/cursivehandwriting-will-no-longer-be-taught-in-schools-because-it-s-a-big-old--waste-of-time.
Etherington, M. (2008). E-Learning Pedagogy in the Primary School Classroom: the McDonaldization of Education, Australian Journal of Teacher Education, 33 (5), pp. 29–54.
Eisenberg, M.B. (2008). Information Literacy: Essential Skills for the Information Age. Journal of Library & Information Technology, 28 (2), pp. 39–47.
Garrison, R., Kanuka, H. (2004). Blended Learning: Uncovering Its Transformative Potential in Higher Education, Internet and Higher Education, 7, pp. 95–105.
Lasić-Lazić, J. (2014.). Informacijska tehnologija u obrazovanju, znanstvena monografija, Zagreb.
Nadrljanski, M., Nadrljanski, Đ., Bilić, M. (2007). Digitalni mediji u obrazovanju. Retrieved on 15.01.2020 from world wide web: http://infoz.ffzg.hr/INFuture/2007/pdf/708%20Nadrljanski %20 %26 %20Nadrljanski %20 %26 %20Bilic, %20Digitalni %20mediji %20u %20obrazovanju.pdf.
Ozturk, I. (2008). The Role of Education in Economic Development: A Theoretical Perspective. Retrieved on 16.01.2020 from world wide web: https://ssrn.com/abstract=1137541.
Singh, H. (2003). Building Effective Blended Learning Programs. Educational Technology, 43 (6), pp. 51–54.
Prensky, M. (2001). Digital Natives, Digital Immigrants, On the Horizon, 9 (5), pp. 1–6.
Prenosi
Objavljeno
Kako citirati
Številka
Rubrike
Licenca
Avtorske pravice (c) 2023 Mirela Müller, Vlasta Svalina

To delo je licencirano pod Creative Commons Priznanje avtorstva 4.0 mednarodno licenco.