Skoči na glavno stran
Skoči na navigacijski meni
Skoči na nogo strani
Open Menu
Trenutna številka
Arhivi
Predobjava na spletu
Za avtorje
Navodila za avtorje
Kriteriji avtorstva
Uredniška politika
Etika objavljanja
Politika odprtega dostopa in avtorske pravice
Politika preverjanja podobnosti vsebin
Recenzentski postopek
Politika arhiviranja
Indeksiranost revije
O reviji
Namen in cilji
Prispevki
Uredništvo in uredniški odbor
Naročnina
Izjava o varovanju podatkov
Kontakt
Išči
Registracija
Prijava
Dom
/
Arhivi
/
Letn. 36 Št. 3-4 (2021)
Letn. 36 Št. 3-4 (2021)
Objavljeno:
2023-06-13
Prispevki
Prepletenost rezilientnosti in inkluzivnih kompetenc bodočih učiteljev
Karmen Drljić, Vanja Riccarda Kiswarday
3-25
PDF
Okolju prijazno vedenje bodočih učiteljev razrednega pouka
Urša Repič, Vlasta Hus
26-40
PDF
Samorefleksija kot osnova (temelj) učiteljevega dela
Erich Petlák
41-54
PDF (English)
Refleksija v izpopolnjevanju učiteljev refleksivne prakse
Višnja Vekić-Kljaić, Janja Lučić
55-68
PDF (English)
(Meta)kognitivno-kritično šolsko branje književnosti
Alenka Žbogar
69-80
PDF
Pouk likovne umetnosti v angleščini pri tretješolcih
Mihaela Brumen, Blaž Kavčič, Matjaž Duh
81-92
PDF
E-učenje v glasbenem izobraževanju
Zrinka Šimunović
93-104
PDF (English)
Emocionalna ekspresivnost glasbe – percepcija študentov
Blaženka Bačlija Sušić, Diana Olčar
105-119
PDF Croatian
Popularna glasba pri oblikovanju družbenih in kulturnih vrednot mladih
Dušan Perić, Svetlana Lazić, Mirjana Matović
120-133
PDF (English)
Izkušnje učencev s cerebralno paralizo v večinskih osnovnih šolah
Helena Smrtnik Vitulić, Katja Rojnik
134-147
PDF (English)
Metodološki pristopi pri inkluziji študentov s posebnimi potrebami
Snježana Dubovicki, Tomislav Topolovčan
148-165
PDF (English)
Dojemanje kognitivne igre pri starejših med epidemijo covida-19
Ljiljana Leskovic, Karmen Erjavec
166-180
PDF
Vpliv večdimenzionalnih miselnih procesov na učne dosežke
Anita Zenuni, Ljupčo Kevereski
181-192
PDF (English)
Informacije
Za bralce
Za avtorje
Za knjižničarje
Jezik
Slovenščina
English
Indeksirajo nas