Skoči na glavno stran
Skoči na navigacijski meni
Skoči na nogo strani
Open Menu
Trenutna številka
Arhivi
Navodila za avtorje
Uredniška politika
Indeksiranost revije
O reviji
Namen in cilji
Prispevki
Uredništvo in uredniški odbor
Naročnina
Izjava o varovanju podatkov
Kontakt
Išči
Registracija
Prijava
Dom
/
Arhivi
/
Letn. 36 Št. 3-4 (2021)
Letn. 36 Št. 3-4 (2021)
Objavljeno:
2023-06-13
Prispevki
Prepletenost rezilientnosti in inkluzivnih kompetenc bodočih učiteljev
Karmen Drljić, Vanja Riccarda Kiswarday
3-25
PDF
Okolju prijazno vedenje bodočih učiteljev razrednega pouka
Urša Repič, Vlasta Hus
26-40
PDF
Samorefleksija kot osnova (temelj) učiteljevega dela
Erich Petlák
41-54
PDF (English)
Refleksija v izpopolnjevanju učiteljev refleksivne prakse
Višnja Vekić-Kljaić, Janja Lučić
55-68
PDF (English)
(Meta)kognitivno-kritično šolsko branje književnosti
Alenka Žbogar
69-80
PDF
Pouk likovne umetnosti v angleščini pri tretješolcih
Mihaela Brumen, Blaž Kavčič, Matjaž Duh
81-92
PDF
E-učenje v glasbenem izobraževanju
Zrinka Šimunović
93-104
PDF (English)
Emocionalna ekspresivnost glasbe – percepcija študentov
Blaženka Bačlija Sušić, Diana Olčar
105-119
PDF Croatian
Popularna glasba pri oblikovanju družbenih in kulturnih vrednot mladih
Dušan Perić, Svetlana Lazić, Mirjana Matović
120-133
PDF (English)
Izkušnje učencev s cerebralno paralizo v večinskih osnovnih šolah
Helena Smrtnik Vitulić, Katja Rojnik
134-147
PDF (English)
Metodološki pristopi pri inkluziji študentov s posebnimi potrebami
Snježana Dubovicki, Tomislav Topolovčan
148-165
PDF (English)
Dojemanje kognitivne igre pri starejših med epidemijo covida-19
Ljiljana Leskovic, Karmen Erjavec
166-180
PDF
Vpliv večdimenzionalnih miselnih procesov na učne dosežke
Anita Zenuni, Ljupčo Kevereski
181-192
PDF (English)
Informacije
Za bralce
Za avtorje
Za knjižničarje
Jezik
Slovenščina
English
Indeksirajo nas