Skoči na glavno stran
Skoči na navigacijski meni
Skoči na nogo strani
Open Menu
Trenutna številka
Arhivi
Navodila za avtorje
Uredniška politika
Indeksiranost revije
O reviji
Namen in cilji
Prispevki
Uredništvo in uredniški odbor
Naročnina
Izjava o varovanju podatkov
Kontakt
Išči
Registracija
Prijava
Dom
/
Arhivi
/
Letn. 35 Št. 1 (2020)
Letn. 35 Št. 1 (2020)
Objavljeno:
2023-05-24
Prispevki
Stališča študentov pedagoških smeri do nadarjenih in njihovega izobraževanja
Maruša Loboda, Nika Bedek, Urška Žerak, Mojca Juriševič, Janez Vogrinc
3-20
PDF
Pomen pozitivne klime za izvajanje samoevalvacije v vrtcu
Tatjana Devjak, Vesna Podgornik, Sanja Berčnik, Janez Vogrinc
21-41
PDF
Vpliv učnih delavnic na pouk in učenje
Bojana Perić Prkosovački, Milica Popović Stijačić, Nina Brkić Jovanović
42-55
PDF (English)
Medkulturnost pri pouku – učenčeve preference likovnih del
Dubravka Kuščević, Marija Brajčić, Nikolina Tomašević
56-71
PDF Croatian
Vključevanje šolskih svetovalnih delavcev v različne oblike supervizije
Jernej Kovač, Ljiljana Radovanović, Marija Javornik Krečič
72-86
PDF
Kontekstualno občutljivi procesi partnerstva med šolo in družino
Mija Marija Klemenčič Rozman, Olga Poljšak Škraban
87-98
PDF (English)
Fazaniranje dijakov novincev z vidika spola fazanerjev
Sonja Pečjak, Tina Pirc
99-113
PDF
Kompetence in potrebe po izobraževanju direktorjev slovenskih bolnišnic
Milena Kramar Zupan, Karmen Erjavec
114-131
PDF
Kakovost izobraževanja – ukrajinske izkušnje
Oleksandra Dubaseniuk, Alexander Voznyuk, Oksana Samoilenko
132-144
PDF
Informacije
Za bralce
Za avtorje
Za knjižničarje
Jezik
Slovenščina
English
Indeksirajo nas