Skoči na glavno stran
Skoči na navigacijski meni
Skoči na nogo strani
Open Menu
Trenutna številka
Arhivi
Predobjava na spletu
Za avtorje
Navodila za avtorje
Kriteriji avtorstva
Uredniška politika
Etika objavljanja
Politika odprtega dostopa in avtorske pravice
Politika preverjanja podobnosti vsebin
Recenzentski postopek
Politika arhiviranja
Indeksiranost revije
O reviji
Namen in cilji
Prispevki
Uredništvo in uredniški odbor
Naročnina
Izjava o varovanju podatkov
Kontakt
Išči
Registracija
Prijava
Dom
/
Arhivi
/
Letn. 35 Št. 1 (2020)
Letn. 35 Št. 1 (2020)
Objavljeno:
2023-05-24
Prispevki
Stališča študentov pedagoških smeri do nadarjenih in njihovega izobraževanja
Maruša Loboda, Nika Bedek, Urška Žerak, Mojca Juriševič, Janez Vogrinc
3-20
PDF
Pomen pozitivne klime za izvajanje samoevalvacije v vrtcu
Tatjana Devjak, Vesna Podgornik, Sanja Berčnik, Janez Vogrinc
21-41
PDF
Vpliv učnih delavnic na pouk in učenje
Bojana Perić Prkosovački, Milica Popović Stijačić, Nina Brkić Jovanović
42-55
PDF (English)
Medkulturnost pri pouku – učenčeve preference likovnih del
Dubravka Kuščević, Marija Brajčić, Nikolina Tomašević
56-71
PDF Croatian
Vključevanje šolskih svetovalnih delavcev v različne oblike supervizije
Jernej Kovač, Ljiljana Radovanović, Marija Javornik Krečič
72-86
PDF
Kontekstualno občutljivi procesi partnerstva med šolo in družino
Mija Marija Klemenčič Rozman, Olga Poljšak Škraban
87-98
PDF (English)
Fazaniranje dijakov novincev z vidika spola fazanerjev
Sonja Pečjak, Tina Pirc
99-113
PDF
Kompetence in potrebe po izobraževanju direktorjev slovenskih bolnišnic
Milena Kramar Zupan, Karmen Erjavec
114-131
PDF
Kakovost izobraževanja – ukrajinske izkušnje
Oleksandra Dubaseniuk, Alexander Voznyuk, Oksana Samoilenko
132-144
PDF
Informacije
Za bralce
Za avtorje
Za knjižničarje
Jezik
Slovenščina
English
Indeksirajo nas