Skoči na glavno stran
Skoči na navigacijski meni
Skoči na nogo strani
Open Menu
Trenutna številka
Arhivi
Predobjava na spletu
Za avtorje
Navodila za avtorje
Kriteriji avtorstva
Uredniška politika
Etika objavljanja
Politika odprtega dostopa in avtorske pravice
Politika preverjanja podobnosti vsebin
Recenzentski postopek
Politika arhiviranja
Indeksiranost revije
O reviji
Namen in cilji
Prispevki
Uredništvo in uredniški odbor
Naročnina
Izjava o varovanju podatkov
Kontakt
Išči
Registracija
Prijava
Dom
/
Arhivi
/
Letn. 37 Št. 3-4 (2022)
Letn. 37 Št. 3-4 (2022)
DOI:
https://doi.org/10.55707/ds-po.v37i3-4
Objavljeno:
2023-09-05
Prispevki
Inovativna didaktična metoda: meduniverzitetno online projektno delo
Mateja Šimec, Karmen Erjavec, Marjan Blažič
3-22
PDF
Digitalne zmožnosti učiteljev tujih jezikov po pandemiji covida-19
Andreja Retelj
23-37
PDF
Razvoj socialnih kompetenc učencev po pandemiji
Višnja Vekić-Kljaić, Luka Pongračić, Janja Lučić
38-51
PDF (English)
Glasba kot sredstvo spodbujanja celostnega razvoja otrok v pristopu montessori
Maruša Laure
52-64
PDF
Stališča učiteljev do strokovnega izpopolnjevanja pri predmetu glasbena vzgoja
Snježana Dobrota, Marija Matoković
65-80
PDF (English)
Akcijsko raziskovanje – vidik učiteljev
Erich Petlák
81-94
PDF (English)
Pristop pomoči z umetnostjo pri dejavnostih socialnega učenja
Darja Plavčak
95-108
PDF (English)
Multisenzorni prostor kot metoda poučevanja digitalnih veščin
Eva Bertok, Danijela Frangež
109-124
PDF
Razvoj kadrov v višjem strokovnem izobraževanju
Anita Goltnik Urnaut
125-142
PDF
Linearni edukacijski model za opolnomočenje pacientov
Andreja Hrovat Bukovšek, Bojana Filej
143-155
PDF
(So)obstoj s pametnim telefonom v študentski populaciji
Maja Ružić Baf
156-169
PDF (English)
Informacije
Za bralce
Za avtorje
Za knjižničarje
Jezik
Slovenščina
English
Indeksirajo nas