Skoči na glavno stran Skoči na navigacijski meni Skoči na nogo strani
  • Trenutna številka
  • Arhivi
  • Predobjava na spletu
  • Za avtorje
    • Navodila za avtorje
    • Kriteriji avtorstva
  • Uredniška politika
    • Etika objavljanja
    • Politika odprtega dostopa in avtorske pravice
    • Politika preverjanja podobnosti vsebin
    • Recenzentski postopek
    • Politika arhiviranja
  • Indeksiranost revije
  • O reviji
    • Namen in cilji
    • Prispevki
    • Uredništvo in uredniški odbor
    • Naročnina
    • Izjava o varovanju podatkov
    • Kontakt
Išči
  • Registracija
  • Prijava
  1. Dom /
  2. Arhivi /
  3. Letn. 37 Št. 3-4 (2022)

Letn. 37 Št. 3-4 (2022)

					Poglej Letn. 37 Št. 3-4 (2022)
DOI: https://doi.org/10.55707/ds-po.v37i3-4
Objavljeno: 2023-09-05

Prispevki

  • Inovativna didaktična metoda: meduniverzitetno online projektno delo

    Mateja Šimec, Karmen Erjavec, Marjan Blažič
    3-22
    • PDF
  • Digitalne zmožnosti učiteljev tujih jezikov po pandemiji covida-19

    Andreja Retelj
    23-37
    • PDF
  • Razvoj socialnih kompetenc učencev po pandemiji

    Višnja Vekić-Kljaić, Luka Pongračić, Janja Lučić
    38-51
    • PDF (English)
  • Glasba kot sredstvo spodbujanja celostnega razvoja otrok v pristopu montessori

    Maruša Laure
    52-64
    • PDF
  • Stališča učiteljev do strokovnega izpopolnjevanja pri predmetu glasbena vzgoja

    Snježana Dobrota, Marija Matoković
    65-80
    • PDF (English)
  • Akcijsko raziskovanje – vidik učiteljev

    Erich Petlák
    81-94
    • PDF (English)
  • Pristop pomoči z umetnostjo pri dejavnostih socialnega učenja

    Darja Plavčak
    95-108
    • PDF (English)
  • Multisenzorni prostor kot metoda poučevanja digitalnih veščin

    Eva Bertok, Danijela Frangež
    109-124
    • PDF
  • Razvoj kadrov v višjem strokovnem izobraževanju

    Anita Goltnik Urnaut
    125-142
    • PDF
  • Linearni edukacijski model za opolnomočenje pacientov

    Andreja Hrovat Bukovšek, Bojana Filej
    143-155
    • PDF
  • (So)obstoj s pametnim telefonom v študentski populaciji

    Maja Ružić Baf
    156-169
    • PDF (English)

Informacije

  • Za bralce
  • Za avtorje
  • Za knjižničarje

Jezik

  • Slovenščina
  • English

Indeksirajo nas

    

  • ISSN (print) 0353-1392
  • ISSN (online) 3023-9699

 

Revija Pedagoška obzorja - Didactica Slovenica je sofinancirana s strani Javne agencije za znanstvenoraziskovalno in inovacijsko dejavnost Republike Slovenije

 

 

Več informacij o OJS/PKP izdajateljskem sistemu, platformi in delovnem procesu.