Skoči na glavno stran
Skoči na navigacijski meni
Skoči na nogo strani
Open Menu
Trenutna številka
Arhivi
Navodila za avtorje
Uredniška politika
Indeksiranost revije
O reviji
Namen in cilji
Prispevki
Uredništvo in uredniški odbor
Naročnina
Izjava o varovanju podatkov
Kontakt
Išči
Registracija
Prijava
Dom
/
Arhivi
/
Letn. 37 Št. 3-4 (2022)
Letn. 37 Št. 3-4 (2022)
DOI:
https://doi.org/10.55707/ds-po.v37i3-4
Objavljeno:
2023-09-05
Prispevki
Inovativna didaktična metoda: meduniverzitetno online projektno delo
Mateja Šimec, Karmen Erjavec, Marjan Blažič
3-22
PDF
Digitalne zmožnosti učiteljev tujih jezikov po pandemiji covida-19
Andreja Retelj
23-37
PDF
Razvoj socialnih kompetenc učencev po pandemiji
Višnja Vekić-Kljaić, Luka Pongračić, Janja Lučić
38-51
PDF (English)
Glasba kot sredstvo spodbujanja celostnega razvoja otrok v pristopu montessori
Maruša Laure
52-64
PDF
Stališča učiteljev do strokovnega izpopolnjevanja pri predmetu glasbena vzgoja
Snježana Dobrota, Marija Matoković
65-80
PDF (English)
Akcijsko raziskovanje – vidik učiteljev
Erich Petlák
81-94
PDF (English)
Pristop pomoči z umetnostjo pri dejavnostih socialnega učenja
Darja Plavčak
95-108
PDF (English)
Multisenzorni prostor kot metoda poučevanja digitalnih veščin
Eva Bertok, Danijela Frangež
109-124
PDF
Razvoj kadrov v višjem strokovnem izobraževanju
Anita Goltnik Urnaut
125-142
PDF
Linearni edukacijski model za opolnomočenje pacientov
Andreja Hrovat Bukovšek, Bojana Filej
143-155
PDF
(So)obstoj s pametnim telefonom v študentski populaciji
Maja Ružić Baf
156-169
PDF (English)
Informacije
Za bralce
Za avtorje
Za knjižničarje
Jezik
Slovenščina
English
Indeksirajo nas