Skoči na glavno stran Skoči na navigacijski meni Skoči na nogo strani
  • Trenutna številka
  • Arhivi
  • Navodila za avtorje
  • Uredniška politika
  • Indeksiranost revije
  • O reviji
    • Namen in cilji
    • Prispevki
    • Uredništvo in uredniški odbor
    • Naročnina
    • Izjava o varovanju podatkov
    • Kontakt
Išči
  • Registracija
  • Prijava
  1. Dom /
  2. Arhivi /
  3. Letn. 34 Št. 1 (2019)

Letn. 34 Št. 1 (2019)

					Poglej Letn. 34 Št. 1 (2019)
Objavljeno: 2019-04-27

Celotna številka

  • DSPO_2019_34_1

Prispevki

  • Raziskovanje o otrocih/z otroki: vprašanje participativnega raziskovanja z otroki

    Tina Štemberger
    3-18
    • PDF
  • Možnosti in pasti uporabe mobilnega telefona: vidik učiteljev in učencev

    Mihaela Cvek, Mateja Pšunder
    19-32
    • PDF
  • Mnenje staršev o organizaciji interesnih dejavnosti

    Monika Hruškar Franić
    33-43
    • PDF
  • Predstavitev in analiza modela družbeno koristnega učenja

    Radovan Grandić, Maja Bosanac
    44-57
    • PDF
  • Odnosna kompetenca strokovnih delavcev v osnovni šoli

    Ana Bogdan Zupančič, Mitja Krajnčan
    58-72
    • PDF
  • Stres, soočanje s stresom in poklicno zadovoljstvo pedagoških delavcev

    Petra Dolenc, Špela Virag
    73-85
    • PDF
  • Ocena pripravljenosti študentov na izzive učiteljskega poklica

    Renata Jukić, Tihana Škojo
    86-102
    • PDF
  • Indeks inkluzivnosti socialne kulture šole

    Vesna Buljubašić-Kuzmanović, Sanja Španja
    103-122
    • PDF (English)

Informacije

  • Za bralce
  • Za avtorje
  • Za knjižničarje

Jezik

  • Slovenščina
  • English

Indeksirajo nas

   

  • ISSN (print) 0353-1392
  • ISSN (online) 3023-9699

 

Revija Pedagoška obzorja - Didactica Slovenica je sofinancirana s strani Javne agencije za znanstvenoraziskovalno in inovacijsko dejavnost Republike Slovenije

 

 

Več informacij o OJS/PKP izdajateljskem sistemu, platformi in delovnem procesu.