Skoči na glavno stran Skoči na navigacijski meni Skoči na nogo strani
  • Trenutna številka
  • Arhivi
  • Predobjava na spletu
  • Za avtorje
    • Navodila za avtorje
    • Kriteriji avtorstva
  • Uredniška politika
    • Etika objavljanja
    • Politika odprtega dostopa in avtorske pravice
    • Politika preverjanja podobnosti vsebin
    • Recenzentski postopek
    • Politika arhiviranja
  • Indeksiranost revije
  • O reviji
    • Namen in cilji
    • Prispevki
    • Uredništvo in uredniški odbor
    • Naročnina
    • Izjava o varovanju podatkov
    • Kontakt
Išči
  • Registracija
  • Prijava
  1. Dom /
  2. Arhivi /
  3. Letn. 39 Št. 2 (2024)

Letn. 39 Št. 2 (2024)

					Poglej Letn. 39 Št. 2 (2024)
DOI: https://doi.org/10.55707/ds-po.v39i2
Objavljeno: 2024-09-12

Celotna številka

  • PDF

Prispevki

  • Stališča zaposlenih o inkluzivnosti in pravičnosti strokovnih in poklicnih šol

    Katja Jeznik, Nina Kristl
    3-21
    • PDF
  • Izobraževanje učiteljev za ocenjevanje v inkluzivni šoli

    Sandra Kadum, Anna-Maria Ukić , Jurka Lepičnik Vodopivec
    22-35
    • PDF (English)
  • Samoocena učiteljev o delu v inkluzivnem razredu

    Maja Hmelak, Nives Krajnc
    36-52
    • PDF
  • Stres in z zdravjem povezano vedenje vzgojiteljic predšolskih otrok

    Petra Dolenc, Teja Sabadin
    53-68
    • PDF
  • Evidentiranje likovnih talentov v četrtem razredu osnovne šole

    Sara Cetl, Matjaž Duh
    69-83
    • PDF
  • Motivacijski profili bralcev pri otrocih in mladostnikih

    Sonja Pečjak, Tina Pirc, Ana Vogrinčič Čepič
    84-102
    • PDF (English)
  • Mnenja študentov o lastni usposobljenosti za izvajanje pedagoškega procesa

    Matija Jenko, Barbara Kopačin, Eda Birsa
    103-119
    • PDF
  • Prevladujoč način razmišljanja in akademska uspešnost

    Danijela Brečko
    120-136
    • PDF (English)

Informacije

  • Za bralce
  • Za avtorje
  • Za knjižničarje

Jezik

  • Slovenščina
  • English

Indeksirajo nas

    

  • ISSN (print) 0353-1392
  • ISSN (online) 3023-9699

 

Revija Pedagoška obzorja - Didactica Slovenica je sofinancirana s strani Javne agencije za znanstvenoraziskovalno in inovacijsko dejavnost Republike Slovenije

 

 

Več informacij o OJS/PKP izdajateljskem sistemu, platformi in delovnem procesu.