Skoči na glavno stran
Skoči na navigacijski meni
Skoči na nogo strani
Open Menu
Trenutna številka
Arhivi
Navodila za avtorje
Uredniška politika
Indeksiranost revije
O reviji
Namen in cilji
Prispevki
Uredništvo in uredniški odbor
Naročnina
Izjava o varovanju podatkov
Kontakt
Išči
Registracija
Prijava
Dom
/
Arhivi
/
Letn. 39 Št. 2 (2024)
Letn. 39 Št. 2 (2024)
DOI:
https://doi.org/10.55707/ds-po.v39i2
Objavljeno:
2024-09-12
Prispevki
Stališča zaposlenih o inkluzivnosti in pravičnosti strokovnih in poklicnih šol
Katja Jeznik, Nina Kristl
3-21
Summary (English)
Izobraževanje učiteljev za ocenjevanje v inkluzivni šoli
Sandra Kadum, Anna-Maria Ukić , Jurka Lepičnik Vodopivec
22-35
Summary
Samoocena učiteljev o delu v inkluzivnem razredu
Maja Hmelak, Nives Krajnc
36-52
Summary (English)
Stres in z zdravjem povezano vedenje vzgojiteljic predšolskih otrok
Petra Dolenc, Teja Sabadin
53-68
Summary (English)
Evidentiranje likovnih talentov v četrtem razredu osnovne šole
Sara Cetl, Matjaž Duh
69-83
Summary (English)
Motivacijski profili bralcev pri otrocih in mladostnikih
Sonja Pečjak, Tina Pirc, Ana Vogrinčič Čepič
84-102
Summary
Mnenja študentov o lastni usposobljenosti za izvajanje pedagoškega procesa
Matija Jenko, Barbara Kopačin, Eda Birsa
103-119
Summary (English)
Prevladujoč način razmišljanja in akademska uspešnost
Danijela Brečko
120-136
Summary
Informacije
Za bralce
Za avtorje
Za knjižničarje
Jezik
Slovenščina
English
Indeksirajo nas