Skoči na glavno stran
Skoči na navigacijski meni
Skoči na nogo strani
Open Menu
Trenutna številka
Arhivi
Predobjava na spletu
Za avtorje
Navodila za avtorje
Kriteriji avtorstva
Uredniška politika
Etika objavljanja
Politika odprtega dostopa in avtorske pravice
Politika preverjanja podobnosti vsebin
Recenzentski postopek
Politika arhiviranja
Indeksiranost revije
O reviji
Namen in cilji
Prispevki
Uredništvo in uredniški odbor
Naročnina
Izjava o varovanju podatkov
Kontakt
Išči
Registracija
Prijava
Dom
/
Arhivi
/
Letn. 39 Št. 2 (2024)
Letn. 39 Št. 2 (2024)
DOI:
https://doi.org/10.55707/ds-po.v39i2
Objavljeno:
2024-09-12
Celotna številka
PDF
Prispevki
Stališča zaposlenih o inkluzivnosti in pravičnosti strokovnih in poklicnih šol
Katja Jeznik, Nina Kristl
3-21
PDF
Izobraževanje učiteljev za ocenjevanje v inkluzivni šoli
Sandra Kadum, Anna-Maria Ukić , Jurka Lepičnik Vodopivec
22-35
PDF (English)
Samoocena učiteljev o delu v inkluzivnem razredu
Maja Hmelak, Nives Krajnc
36-52
PDF
Stres in z zdravjem povezano vedenje vzgojiteljic predšolskih otrok
Petra Dolenc, Teja Sabadin
53-68
PDF
Evidentiranje likovnih talentov v četrtem razredu osnovne šole
Sara Cetl, Matjaž Duh
69-83
PDF
Motivacijski profili bralcev pri otrocih in mladostnikih
Sonja Pečjak, Tina Pirc, Ana Vogrinčič Čepič
84-102
PDF (English)
Mnenja študentov o lastni usposobljenosti za izvajanje pedagoškega procesa
Matija Jenko, Barbara Kopačin, Eda Birsa
103-119
PDF
Prevladujoč način razmišljanja in akademska uspešnost
Danijela Brečko
120-136
PDF (English)
Informacije
Za bralce
Za avtorje
Za knjižničarje
Jezik
Slovenščina
English
Indeksirajo nas