Skoči na glavno stran
Skoči na navigacijski meni
Preskoči do trenutne številke
Skoči na nogo strani
Open Menu
Pedagoška obzorja
Trenutna številka
Arhivi
Navodila za avtorje
Uredniška politika
Indeksiranost revije
O reviji
Namen in cilji
Prispevki
Uredništvo in uredniški odbor
Naročnina
Izjava o varovanju podatkov
Kontakt
Išči
Registracija
Prijava
Trenutna številka
Letn. 39 Št. 3-4 (2024)
Objavljeno:
2025-01-15
Prispevki
Spodbujanje participacije otrok v predšolski vzgoji in izobraževanju
Sonja Rutar
3-21
Summary
Pomen zdravstvene vzgoje in preventive v boju proti kariesu v predšolskem obdobju
Bine Devjak, Sanja Berčnik
22-36
Summary
Glasba kot motivacijsko sredstvo za boljše gibalne rezultate otrok
Ana Kašček Bučinel
37-52
Summary (English)
Glasbeno ustvarjalni učenci (6–11 let): vidik študentov razrednega pouka
Alja Krevel, Marjan Blažič, Bojan Kovačič
53-74
Summary
Preizkusi znanja in nacionalna preverjanja znanja iz slovenščine
Ada Pirš
75-92
Summary (English)
Vloga umetne inteligence pri podpori učencem z disleksijo, ki se učijo tujega jezika
Bisera Kostadinovska-Stojchevska, Elena Shalevska
93-102
Summary
Vživetost in digitalno pripovedovanje zgodb pri poučevanju francoščine kot tujega jezika
Rea Lujić Pikutić, Ivana Zovko, Vesna Poljak
103-120
Summary
Študija motivacije srednješolcev in prepričanj učiteljev o motivaciji
Jernej Čelofiga
121-136
Summary (English)
Razvoj kompetenčnega modela za svetovalne delavce
Mojca Kukanja Gabrijelčič, Anja Zupanc, Maruška Željeznov Seničar
137-150
Summary (English)
Starševska vpletenost kot dejavnik enakosti in pravičnosti v šoli
Martina Kovačič , Jurka Lepičnik Vodopivec
151-163
Summary (English)
Opazovanje z reflektivnim razgovorom v visokošolskem prostoru
Jerneja Jager , Mateja Režek
164-178
Summary (English)
Kvalitativna paradigma pedagoškega raziskovanja v evalvaciji visokega šolstva
Joca Zurc
179-196
Summary (English)
Poglej vse številke
Informacije
Za bralce
Za avtorje
Za knjižničarje
Jezik
Slovenščina
English
Indeksirajo nas