Skoči na glavno stran
Skoči na navigacijski meni
Preskoči do trenutne številke
Skoči na nogo strani
Open Menu
Pedagoška obzorja
Trenutna številka
Arhivi
Navodila za avtorje
Uredniška politika
Indeksiranost revije
O reviji
Namen in cilji
Prispevki
Uredništvo in uredniški odbor
Naročnina
Izjava o varovanju podatkov
Kontakt
Išči
Registracija
Prijava
Trenutna številka
Letn. 40 Št. 1 (2025)
Objavljeno:
2025-04-15
Prispevki
Obrnjena učilnica kot primer inovativnega učenja
Mateja Marovič, Zana Mrdavšič, Matevž Hovnik, Gaia Schifini Penšek
3-18
Summary (English)
Vpliv spola na matematično anksioznost
Bor Bregant, Daniel Doz, Dejan Hozjan
19-33
Summary (English)
Narativna raziskava vključenosti staršev v matematiko z vidika otroka
Darja Antolin Drešar, Marija Javornik
34-46
Summary
Raznolikost pedagoških metod pri poučevanju o večkulturnosti
Urška Pliberšek
47-63
Summary (English)
Uporabnost možnosti za dostopnost spletišč
Tomaž Bratina, Tina Kolarič
64-80
Summary (English)
Čustva učencev z lažjo motnjo v duševnem razvoju v osnovnih šolah
Simona Prosen, Helena Smrtnik Vitulić
81-93
Summary
Motivacija za učiteljski poklic, pričakovanja in zavezanost bodočih učiteljev
Katja Depolli Steiner, Melita Puklek Levpušček
94-108
Summary (English)
Mnenje staršev o pomenu vključenosti otroka v predšolsko izobraževanje: preliminarna validacijska študija
Sonja Čotar Konrad, Karmen Drljić, Sonja Rutar, Blaž Simčič, Tina Štemberger
109-123
Summary
Digitalna pismenost študentov v visokošolskem izobraževanju: pilotna raziskava
Denis Karahasanović, Andraž Šterk, Mirzeta Nuhić, Armin Nuhić, Mirko Prosen, Sabina Ličen
124-138
Summary (English)
Poglej vse številke
Informacije
Za bralce
Za avtorje
Za knjižničarje
Jezik
Slovenščina
English
Indeksirajo nas