Skoči na glavno stran Skoči na navigacijski meni Skoči na nogo strani
  • Trenutna številka
  • Arhivi
  • Predobjava na spletu
  • Za avtorje
    • Navodila za avtorje
    • Kriteriji avtorstva
  • Uredniška politika
    • Etika objavljanja
    • Politika odprtega dostopa in avtorske pravice
    • Politika preverjanja podobnosti vsebin
    • Recenzentski postopek
    • Politika arhiviranja
  • Indeksiranost revije
  • O reviji
    • Namen in cilji
    • Prispevki
    • Uredništvo in uredniški odbor
    • Naročnina
    • Izjava o varovanju podatkov
    • Kontakt
Išči
  • Registracija
  • Prijava
  1. Dom /
  2. Arhivi /
  3. Letn. 38 Št. 2 (2023)

Letn. 38 Št. 2 (2023)

					Poglej Letn. 38 Št. 2 (2023)
DOI: https://doi.org/10.55707/ds-po.v38i2
Objavljeno: 2023-09-08

Prispevki

  • Samoučinkovitost bodočih učiteljev matematike, strokovne kompetence in karierno odločanje

    Monika Zupančič, Adrijana Mastnak, Mojca Juriševič
    3-17
    • PDF
  • Znanje bodočih osnovnošolskih učiteljev o obsegu in ploščini pravokotnika

    Josipa Jurić, Karmelita Pjanić
    18-30
    • PDF (English)
  • Učinkovitost vključevanja gibalne aktivnosti v pouk glasbene umetnosti

    Barbara Kopačin, Petra Ovčjak, Tadeja Volmut
    31-49
    • PDF (English)
  • Preplet osebnosti, samoučinkovitosti in pripravljenosti za komuniciranje

    Jelisaveta Šafranj, Vesna Bogdanović, Dragana Gak
    50-72
    • PDF (English)
  • Sekundarna analiza podatkov in masovni podatki v pedagoškem raziskovanju

    Tina Štemberger
    73-86
    • PDF
  • Zadovoljstvo pri delu z vidika vzgojiteljev

    Anka Jurčević Lozančić, Daria Tot, Jasna Kudek Mirošević
    87-99
    • PDF (English)
  • Moralna (ne)zavzetost pri študentih opazovalcih spletnega nasilja

    Tina Pirc, Sonja Pečjak
    100-115
    • PDF (English)
  • Mehanizmi za oblikovanje empatične kulture študentov

    Lera Akhtyamovna Kamalova, Irina Vladimirovna Novgorodtseva
    116-132
    • PDF (English)

Informacije

  • Za bralce
  • Za avtorje
  • Za knjižničarje

Jezik

  • Slovenščina
  • English

Indeksirajo nas

    

  • ISSN (print) 0353-1392
  • ISSN (online) 3023-9699

 

Revija Pedagoška obzorja - Didactica Slovenica je sofinancirana s strani Javne agencije za znanstvenoraziskovalno in inovacijsko dejavnost Republike Slovenije

 

 

Več informacij o OJS/PKP izdajateljskem sistemu, platformi in delovnem procesu.