Skoči na glavno stran
Skoči na navigacijski meni
Skoči na nogo strani
Open Menu
Trenutna številka
Arhivi
Predobjava na spletu
Za avtorje
Navodila za avtorje
Kriteriji avtorstva
Uredniška politika
Etika objavljanja
Politika odprtega dostopa in avtorske pravice
Politika preverjanja podobnosti vsebin
Recenzentski postopek
Politika arhiviranja
Indeksiranost revije
O reviji
Namen in cilji
Prispevki
Uredništvo in uredniški odbor
Naročnina
Izjava o varovanju podatkov
Kontakt
Išči
Registracija
Prijava
Dom
/
Arhivi
/
Letn. 37 Št. 2 (2022)
Letn. 37 Št. 2 (2022)
DOI:
https://doi.org/10.55707/ds-po.v37i2
Objavljeno:
2023-09-04
Celotna številka
Celotna številka
Prispevki
Različni načini načrtovanja dejavnosti v vrtcu
Maja Hmelak, Moris Baša
3-16
PDF
Položaj otrok v zasebnih vrtcih glede pravice do strokovne pomoči
Mateja Perovšek, Vanja Riccarda Kiswarday
17-30
PDF
Vloga delovnega spomina pri nalogah slušnega razumevanja v tujem jeziku
Mojca Poredoš, Karmen Pižorn, Milena Košak Babuder
31-50
PDF (English)
Prepoznava vloge gibanja in športa v času študija na daljavo
Erna Žgur, Janez Jerman
51-65
PDF
Razbremenjevanje medosebne razdalje učencev v času covida-19 – študija primera
Maja Kerneža, Jurka Lepičnik Vodopivec
66-79
PDF
Prepričanja učiteljev o njihovi jezi v odnosu do nekaterih vidikov poučevanja
Irena Košir Lovšin, Alenka Polak
80-97
PDF (English)
Kaj spodbuja ali zavira ustvarjalnost slovenskih osnovnošolskih učiteljev?
Sara Kaučič, Andreja Kozmus
98-111
PDF
Multimodalna pismenost študentov predšolske vzgoje
Barbara Bednjički Rošer, Janja Batič
112-124
PDF
Razvoj učnega okolja z mapiranjem znanja in tehnikami mapiranja znanja
Jasmina Starc, Dario Radilović
125-146
PDF
Informacije
Za bralce
Za avtorje
Za knjižničarje
Jezik
Slovenščina
English
Indeksirajo nas