Skoči na glavno stran
Skoči na navigacijski meni
Skoči na nogo strani
Open Menu
Trenutna številka
Arhivi
Navodila za avtorje
Uredniška politika
Indeksiranost revije
O reviji
Namen in cilji
Prispevki
Uredništvo in uredniški odbor
Naročnina
Izjava o varovanju podatkov
Kontakt
Išči
Registracija
Prijava
Dom
/
Arhivi
/
Letn. 37 Št. 2 (2022)
Letn. 37 Št. 2 (2022)
DOI:
https://doi.org/10.55707/ds-po.v37i2
Objavljeno:
2023-09-04
Celotna številka
Celotna številka
Prispevki
Različni načini načrtovanja dejavnosti v vrtcu
Maja Hmelak, Moris Baša
3-16
PDF
Položaj otrok v zasebnih vrtcih glede pravice do strokovne pomoči
Mateja Perovšek, Vanja Riccarda Kiswarday
17-30
PDF
Vloga delovnega spomina pri nalogah slušnega razumevanja v tujem jeziku
Mojca Poredoš, Karmen Pižorn, Milena Košak Babuder
31-50
PDF (English)
Prepoznava vloge gibanja in športa v času študija na daljavo
Erna Žgur, Janez Jerman
51-65
PDF
Razbremenjevanje medosebne razdalje učencev v času covida-19 – študija primera
Maja Kerneža, Jurka Lepičnik Vodopivec
66-79
PDF
Prepričanja učiteljev o njihovi jezi v odnosu do nekaterih vidikov poučevanja
Irena Košir Lovšin, Alenka Polak
80-97
PDF (English)
Kaj spodbuja ali zavira ustvarjalnost slovenskih osnovnošolskih učiteljev?
Sara Kaučič, Andreja Kozmus
98-111
PDF
Multimodalna pismenost študentov predšolske vzgoje
Barbara Bednjički Rošer, Janja Batič
112-124
PDF
Razvoj učnega okolja z mapiranjem znanja in tehnikami mapiranja znanja
Jasmina Starc, Dario Radilović
125-146
PDF
Informacije
Za bralce
Za avtorje
Za knjižničarje
Jezik
Slovenščina
English
Indeksirajo nas