Skoči na glavno stran Skoči na navigacijski meni Skoči na nogo strani
  • Trenutna številka
  • Arhivi
  • Predobjava na spletu
  • Za avtorje
    • Navodila za avtorje
    • Kriteriji avtorstva
  • Uredniška politika
    • Etika objavljanja
    • Politika odprtega dostopa in avtorske pravice
    • Politika preverjanja podobnosti vsebin
    • Recenzentski postopek
    • Politika arhiviranja
  • Indeksiranost revije
  • O reviji
    • Namen in cilji
    • Prispevki
    • Uredništvo in uredniški odbor
    • Naročnina
    • Izjava o varovanju podatkov
    • Kontakt
Išči
  • Registracija
  • Prijava
  1. Dom /
  2. Arhivi /
  3. Letn. 37 Št. 1 (2022)

Letn. 37 Št. 1 (2022)

					Poglej Letn. 37 Št. 1 (2022)
DOI: https://doi.org/10.55707/ds-po.v37i1
Objavljeno: 2023-08-21

Celotna številka

  • Celotna številka

Prispevki

  • Vloga medgeneracijskega učenja pri prehodu novincev na delovno mesto v vrtcu

    Silvija Komočar, Sonja Čotar Konrad
    3-20
    • PDF
  • Odnos staršev predšolskih otrok do vključenosti otrok v vrtce

    Marija Karačić, Sandra Kadum, Mirjana Radetić Paić
    21-36
    • PDF (Croatian)
  • Kompetence in medgeneracijsko učenje vzgojiteljev predšolskih otrok

    Dragan Partalo, Aleksandra Šindić, Nives Ličen
    37-49
    • PDF (English)
  • Učitelji razrednega pouka o usposobljenosti za delo z nadarjenimi

    Monika Mithans, Nuša Balažic, Sabina Ograjšek
    50-64
    • PDF
  • Stališča učiteljev osnovnih šol do večkulturnosti

    Urška Pliberšek
    65-79
    • PDF
  • Kolegialno opazovanje kot orodje za usmerjanje osebnega profesionalnega razvoja

    Irena Labak, Marija Sablić, Alma Škugor
    80-93
    • PDF (Croatian)
  • Odnos dijakov do spolnih stereotipov pri pouku likovne umetnosti

    Viviana Škrabec, Robert Potočnik
    94-108
    • PDF (English)
  • Medpredmetno povezovanje glasbene in likovne umetnosti

    Barbara Kopačin, Eda Birsa
    109-124
    • PDF
  • Povezovanje srednjega šolstva in gospodarstva ter kadrovske štipendije

    Žiga Čepar, Borut Likar, Petra Kunc
    125-140
    • PDF

Informacije

  • Za bralce
  • Za avtorje
  • Za knjižničarje

Jezik

  • Slovenščina
  • English

Indeksirajo nas

    

  • ISSN (print) 0353-1392
  • ISSN (online) 3023-9699

 

Revija Pedagoška obzorja - Didactica Slovenica je sofinancirana s strani Javne agencije za znanstvenoraziskovalno in inovacijsko dejavnost Republike Slovenije

 

 

Več informacij o OJS/PKP izdajateljskem sistemu, platformi in delovnem procesu.