Skoči na glavno stran
Skoči na navigacijski meni
Skoči na nogo strani
Open Menu
Trenutna številka
Arhivi
Predobjava na spletu
Za avtorje
Navodila za avtorje
Kriteriji avtorstva
Uredniška politika
Etika objavljanja
Politika odprtega dostopa in avtorske pravice
Politika preverjanja podobnosti vsebin
Recenzentski postopek
Politika arhiviranja
Indeksiranost revije
O reviji
Namen in cilji
Prispevki
Uredništvo in uredniški odbor
Naročnina
Izjava o varovanju podatkov
Kontakt
Išči
Registracija
Prijava
Dom
/
Arhivi
/
Letn. 37 Št. 1 (2022)
Letn. 37 Št. 1 (2022)
DOI:
https://doi.org/10.55707/ds-po.v37i1
Objavljeno:
2023-08-21
Celotna številka
Celotna številka
Prispevki
Vloga medgeneracijskega učenja pri prehodu novincev na delovno mesto v vrtcu
Silvija Komočar, Sonja Čotar Konrad
3-20
PDF
Odnos staršev predšolskih otrok do vključenosti otrok v vrtce
Marija Karačić, Sandra Kadum, Mirjana Radetić Paić
21-36
PDF (Croatian)
Kompetence in medgeneracijsko učenje vzgojiteljev predšolskih otrok
Dragan Partalo, Aleksandra Šindić, Nives Ličen
37-49
PDF (English)
Učitelji razrednega pouka o usposobljenosti za delo z nadarjenimi
Monika Mithans, Nuša Balažic, Sabina Ograjšek
50-64
PDF
Stališča učiteljev osnovnih šol do večkulturnosti
Urška Pliberšek
65-79
PDF
Kolegialno opazovanje kot orodje za usmerjanje osebnega profesionalnega razvoja
Irena Labak, Marija Sablić, Alma Škugor
80-93
PDF (Croatian)
Odnos dijakov do spolnih stereotipov pri pouku likovne umetnosti
Viviana Škrabec, Robert Potočnik
94-108
PDF (English)
Medpredmetno povezovanje glasbene in likovne umetnosti
Barbara Kopačin, Eda Birsa
109-124
PDF
Povezovanje srednjega šolstva in gospodarstva ter kadrovske štipendije
Žiga Čepar, Borut Likar, Petra Kunc
125-140
PDF
Informacije
Za bralce
Za avtorje
Za knjižničarje
Jezik
Slovenščina
English
Indeksirajo nas