Skoči na glavno stran
Skoči na navigacijski meni
Skoči na nogo strani
Open Menu
Trenutna številka
Arhivi
Navodila za avtorje
Uredniška politika
Indeksiranost revije
O reviji
Namen in cilji
Prispevki
Uredništvo in uredniški odbor
Naročnina
Izjava o varovanju podatkov
Kontakt
Išči
Registracija
Prijava
Dom
/
Arhivi
/
Letn. 37 Št. 1 (2022)
Letn. 37 Št. 1 (2022)
DOI:
https://doi.org/10.55707/ds-po.v37i1
Objavljeno:
2023-08-21
Celotna številka
Celotna številka
Prispevki
Vloga medgeneracijskega učenja pri prehodu novincev na delovno mesto v vrtcu
Silvija Komočar, Sonja Čotar Konrad
3-20
PDF
Odnos staršev predšolskih otrok do vključenosti otrok v vrtce
Marija Karačić, Sandra Kadum, Mirjana Radetić Paić
21-36
PDF (Croatian)
Kompetence in medgeneracijsko učenje vzgojiteljev predšolskih otrok
Dragan Partalo, Aleksandra Šindić, Nives Ličen
37-49
PDF (English)
Učitelji razrednega pouka o usposobljenosti za delo z nadarjenimi
Monika Mithans, Nuša Balažic, Sabina Ograjšek
50-64
PDF
Stališča učiteljev osnovnih šol do večkulturnosti
Urška Pliberšek
65-79
PDF
Kolegialno opazovanje kot orodje za usmerjanje osebnega profesionalnega razvoja
Irena Labak, Marija Sablić, Alma Škugor
80-93
PDF (Croatian)
Odnos dijakov do spolnih stereotipov pri pouku likovne umetnosti
Viviana Škrabec, Robert Potočnik
94-108
PDF (English)
Medpredmetno povezovanje glasbene in likovne umetnosti
Barbara Kopačin, Eda Birsa
109-124
PDF
Povezovanje srednjega šolstva in gospodarstva ter kadrovske štipendije
Žiga Čepar, Borut Likar, Petra Kunc
125-140
PDF
Informacije
Za bralce
Za avtorje
Za knjižničarje
Jezik
Slovenščina
English
Indeksirajo nas