Skoči na glavno stran Skoči na navigacijski meni Skoči na nogo strani
  • Trenutna številka
  • Arhivi
  • Predobjava na spletu
  • Za avtorje
    • Navodila za avtorje
    • Kriteriji avtorstva
  • Uredniška politika
    • Etika objavljanja
    • Politika odprtega dostopa in avtorske pravice
    • Politika preverjanja podobnosti vsebin
    • Recenzentski postopek
    • Politika arhiviranja
  • Indeksiranost revije
  • O reviji
    • Namen in cilji
    • Prispevki
    • Uredništvo in uredniški odbor
    • Naročnina
    • Izjava o varovanju podatkov
    • Kontakt
Išči
  • Registracija
  • Prijava
  1. Dom /
  2. Arhivi /
  3. Letn. 35 Št. 2 (2020)

Letn. 35 Št. 2 (2020)

					Poglej Letn. 35 Št. 2 (2020)
Objavljeno: 2023-05-31

Prispevki

  • Kognitivno-konstruktivistični model pouka matematike v 1. triletju

    Lea Kozel, Mara Cotič, Amalija Žakelj
    3-22
    • PDF
  • Pravljica v povezavi z gibalnim izražanjem skozi jezik in ob glasbi

    Giuliana Jelovčan, Marjetka Lekše, Barbara Baloh, Bojana Kralj
    23-37
    • PDF
  • Razvijanje literarne zmožnosti s Hemingwayjevo kratko zgodbo

    Alenka Žbogar
    38-51
    • PDF
  • Ekološki program kot dejavnik socialno-čustvenega razvoja predšolskih otrok

    Stanislava Marić Jurišin, Jelisaveta Šafranj, Borka Malčić
    52-68
    • PDF (English)
  • Uloga multimedija u nastavi prirode i društva

    Nikola Mijanović, Mirko Djukanovic
    69-82
    • PDF (English)
  • Motivi za medvrstniško nasilje med slovenskimi osnovnošolskimi storilci

    Mateja Pšunder, Andreja Kozmus
    83-94
    • PDF (English)
  • Učinkovito povezovanje srednjega šolstva in gospodarstva v Sloveniji

    Petra Kunc, Žiga Čepar, Borut Likar
    95-113
    • PDF
  • Razumevanje pojma prehranjevalna veriga med bodočimi učitelji

    Luka Praprotnik, Gregor Torkar
    114-125
    • PDF
  • Motivacijski faktorji odraslih za izobraževanje na področju zdravstvene nege

    Gorazd Laznik
    126-142
    • PDF

Informacije

  • Za bralce
  • Za avtorje
  • Za knjižničarje

Jezik

  • Slovenščina
  • English

Indeksirajo nas

    

  • ISSN (print) 0353-1392
  • ISSN (online) 3023-9699

 

Revija Pedagoška obzorja - Didactica Slovenica je sofinancirana s strani Javne agencije za znanstvenoraziskovalno in inovacijsko dejavnost Republike Slovenije

 

 

Več informacij o OJS/PKP izdajateljskem sistemu, platformi in delovnem procesu.